Godt at vide

Opstart:

Man kan enten bestille en stand her på hjemmesiden eller komme ned i butikken. De oplysninger man skal bruge er:

Man skal oplyse sit navn, adr. mail adr., mobil. Nr. og konto nr. og have læst forretningsbetingelserne. Så er man i gang.

Man kan lave mærkerne på computer, mobil eller tablet, når man er oprettet. Du finder indgangen her på hjemmesiden på forsiden eller på Troldeloppen på Facebook. Troldeloppen.loppesalg.dk

Der SKAL stå str., og hvad det er på mærkerne. Det gør det hele meget nemmere for køber, sælger og standejer. Så kan du se præcis hvad du har solgt.

Ekstra ideer når du skal skrive mærker.

Gør altid opmærksom hvis der er huller eller slidt.

Husk at medregne de 15% kommission når du sætter prisen.

Hvad ville du selv give.

Selve Standen:

Gør standen overskuelig, ikke for meget, ikke for lidt. Sæt skilte på med tøj størrelser op, så er det nemmere, at se om man har interesse for standen.  Kom gerne og fyld en gang om ugen eller mere. Men ellers rydder vi også op på standene.

Alt tøjet og legetøjet SKAL være vasket. Elektronik skal virke, der vil være mest de normale batterier til afprøvning. Man kan komme sarte ting i gennemsigtige poser. Det skal være let at finde prismærket.

Man skal ikke overpynte standen, Troldeloppen bestemmer om den er overpyntet.

Mere salg:

God reklame er altid godt, og giver mere salg. En mulighed ville være at gøre folk opmærksomme på de sociale medier i de diverse grupper. Der er også en gruppe på Facebook som hedder Troldeloppen hvem har? Der kan man skrive og lægge billeder op af nye og gamle ting som er på ens stand. Husk at skriv hvilken stand nummer du har. Man vil også kunne spørge ind til hvis der er noget man selv går og mangler inde på Troldeloppen Hvem har ?. Hvis der er en køber så tag Troldeloppen i det og så vil det kunne lægges til side og der skal betales med Mobilpay med det samme eller efter aftale.

Fællesarealerne:

Der vil være mulighed for at sætte sko, ventetøj, overtøj og større ting, ud på fælles arealerne hvis man har leget en børnestande. Med  forbehold at der skal være plads til alle standejere. Der vil også være forskellige muligheder for i mindre perioder at der bliver lavet et stativ med de forskellige mærker.

Ned pakning af standen.

Man står selv for at pakke ned. Der skal pakkes ned på selve slut dagen 2 timer inden lukketid.

Er standen booket til anden side, vil den blive lukket ned, hvilket koster 300 kr. Kan du ikke hente dine ting til tiden , kan du efter aftale bestille nedtagning til 200 kr. per stand. Lejeforlængelser og nedlukning vil blive modregnet af dit samlede salg eller opkrævet i butikken. Ved nedtagning vil varer blive opbevaret i en uge, hvorefter de tilfalder Troldeloppen.